Władza zrobiła „Biedronce” kampanię za ponad 7 mln złotych
Maraton rozpoczęła premier Ewa Kopacz. Goszcząc w TVP zachwalała na wizji warzywa z "Biedronki". Kolejny był Grzegorz Schetyna i cały MSZ zapowiadający przyznanie orderu dyrektorowi operacyjnemu firmy, będącej właścicielem dyskontów. Okazuje się, że te wypowiedzi oraz całe zamieszanie wokół sprawy, które wybuchło w internecie sprawiło, iż liczba wzmianek dotyczących "Biedronki" wyniosła w tym miesiącu 30 tys. Dotychczas liczba ta nie przekraczała 18 tys.
Aby opłacić taką kampanię, "Biedronka" musiałaby wydać 7 200 000 złotych. Dzięki polskim władzom, reklama "zrobiła się" za darmo.
Dodane przez prakseda
dnia lipca 31 2015 08:48:49 ·
9 Komentarzy ·
10 Czytań ·
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
Brak ocen.
Logowanie
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
Louisroano 14/10/2017 22:25 Czesc wszystkim mam na imie Kacper 21 lat i jestem z Kolobrzegu. Na serwerze wisze od czasow tak zamieszchlych ze co tu gadac. Jestem milosnikiem cs 1. 6, cs jego, imetina, lola. Zajmuje sie budowanie LLK 11/02/2011 10:06 Gratuluję strony i oczekuję aktualizacji.
Pozdrawiam LLK