Moja własna strona na serwerze tnb.pl (ustaw w panelu admina)
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Download
FAQ
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Użytkowników Online
Gości Online: 3
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 970
Najnowszy Użytkownik: lublin
Gdyby podatnicy wiedzieli w jaki sposób szasta się ich pieniędzmi po Brukseli, przyszliby tu i z wściekłością podpaliliby to miejsce.
Według proponowanej reformy - przedstawionej w styczniu przez Klausa Welle, sekretarza generalnego Parlamentu - do wyżej wymienionej kwoty dojdzie dalsze 3,7 milionów euro, dając na końcu 10,5 milionów euro. Część tego extra-budżetu ma być przeznaczona na nowe uniformy dla kierowców

(2 komplety - na lato i na zimę, buty, pasek i zestaw koszul) - dokładnie 116 000 euro rocznie.

Ponadto - w propozycji odnoszącej się do nowych samochodów - przewidziane jest także zainstalowanie przycisków alarmowych i skanerów bezpieczeństwa, oraz zaopatrzenie kierowców w tablet i telefon komórkowy. Jednakże te ostatnie szczegóły nie zostały wliczone do reformy, a zatem roczny koszt całości może dodatkowo przekroczyć kwotę szacowaną.

Właśnie z tych powodów, w Strasburgu dyskutuje się z ożywieniem. Wczoraj wieczór, prezydium parlamentarne, złożone z Martina Schultza i 14 wiceprezydentów zadecydowało o odłożeniu głosowania w sprawie reformy serwisu transportowego.

Reforma - uzasadniana względami bezpieczeństwa, związanymi z alarmem zapoczątkowanym w listopadzie ubiegłego roku przez zamachy terrorystyczne w Paryżu - przewidująca zatrudnienie 110 kierowców na czas nieokreślony (obecnie część z nich jest tzw. "contractors"), została skrytykowana przez niektórych europarlamentarzystów.

Są tacy, którzy otwarcie pytają: "Na co nam samochód z kierowcą? Czy europosłowie nie mogą posługiwać się taksówką, tak jak inne osoby?".

Liberalny poseł estoński Kaja Kallas powiedział: "Instalacja przycisków alarmowych wydaje się być całkowicie absurdalna", i dodał: "Wydaje mi się, że danie nam do dyspozycji specjalnych samochodów, sprawia, że będziemy o wiele łatwiej identyfikowani jako możliwe cele. Kiedy używamy taxi lub car sharing, kierowcy samochodów nie wiedzą, że jesteśmy europosłami, natomiast po wprowadzeniu w życie reformy, będzie im to wiadome".

Eurosceptycy - wśród których leader UKIP, Nigel Farage - ponownie zaatakowali Parlament UE, podkreślając jego nadmierne wydatki. W wydanym komunikacie Farage powiedział: "Gdyby podatnicy wiedzieli w jaki sposób szasta się ich pieniędzmi po Brukseli, przyszliby tu i podpaliliby to miejsce z odrazą. Unia Europejska bierze pieniądze od tych, którzy nie pracują dla niej i daje je tym, którzy dla niej pracują".

Wkrótce zobaczymy, czy siły oponentów w Parlamencie Europejskim wystarczą do udaremnienia "rewolucji".

Domenico Ferrara 10 marzec 2016 tłum. RAM
 
Dodane przez prakseda dnia marca 11 2016 10:11:13 · 9 Komentarzy · 14 Czytań · Drukuj
 
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Louisroano
14/10/2017 22:25
Czesc wszystkim mam na imie Kacper 21 lat i jestem z Kolobrzegu. Na serwerze wisze od czasow tak zamieszchlych ze co tu gadac. Jestem milosnikiem cs 1. 6, cs jego, imetina, lola. Zajmuje sie budowanie
LLK
11/02/2011 10:06
Gratuluję strony i oczekuję aktualizacji. Pozdrawiam LLK
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.