Badania na temat zaangażowania ideologicznego na rzecz środowisk LGBTQ przeprowadziła agencja marketingowa Wavemaker, nawiązując tym samym do zmasowanej akcji poparcia dla "Parad Równości" odbywających się w czerwcu w całej Polsce. Z ankiety przeprowadzonej przez nią na próbie tysiąca internautów wynika, że taka forma działalności zwłaszcza zagranicznych koncernów nie jest akceptowana przez Polaków.
Blisko 45 proc. respondentów źle oceniło aktywność firm na polu wsparcia postulatów środowisk LGBTQ, 26 proc. pozytywnie odebrało podobne działania, natomiast dla 29 proc. jest to kwestia obojętna. Jednocześnie aż 60 proc. konsumentów domaga się zachowania neutralności światopoglądowej przez przedsiębiorstwa, zaś za ich zaangażowaniem w kwestie społeczno-polityczne opowiada się zaledwie 12 proc. badanych.
Na podstawie: wirtualnemedia.pl.
Dodane przez prakseda
dnia czerwca 28 2019 07:46:07 ·
9 Komentarzy ·
209 Czytań ·
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
Brak ocen.
Logowanie
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
Louisroano 14/10/2017 22:25 Czesc wszystkim mam na imie Kacper 21 lat i jestem z Kolobrzegu. Na serwerze wisze od czasow tak zamieszchlych ze co tu gadac. Jestem milosnikiem cs 1. 6, cs jego, imetina, lola. Zajmuje sie budowanie LLK 11/02/2011 10:06 Gratuluję strony i oczekuję aktualizacji.
Pozdrawiam LLK