Moja własna strona na serwerze tnb.pl (ustaw w panelu admina)
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Download
FAQ
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Użytkowników Online
Gości Online: 6
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 970
Najnowszy Użytkownik: lublin
RWE rozpoczyna wojnę produktową, chce sprzedawać prąd nawet 10 proc. taniej
RWE nie chce zdradzać kosztów, ale przedsięwzięcie wygląda poważnie. Kampania reklamowa potrwa aż do końca czerwca i będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i Internecie.

- Polska jest dla nas bardzo ważnym krajem ponieważ jest to największy kraj Europy Środkowo-Wschodniej i największy też z nowych krajów Unii Europejskiej z rosnącym spożyciem energii elektrycznej (…) Dlatego podjęliśmy decyzję, żeby wesprzeć konkurencyjność na tym rynku i żeby wejść na rynek oferując nowy produkt - powiedział Filip Thon, prezes zarządu RWE Polska, podczas spotkania z dziennikarzami.

Kampania będzie się odbywała pod hasłem "Błękitny Prąd RWE". Z przedstawionych informacji wynikało, że RWE zaoferuje odbiorcom energię elektryczną do 10 proc. taniej niż kupują od obecnych swoich sprzedawców i da im możliwość określenia miesięcznych opłat przy założeniu wyrównania należności po 6 miesiącach. Propozycja będzie dotyczyła zawarcia umów na 12 miesięcy, a w czasie trwania umowy cena energii elektrycznej będzie stała. RWE liczy, że wskutek kampanii osiągnie wzrost rozpoznawalności marki i rozszerzy bazę kontaktów do odbiorców, ale przede wszystkim pozyskać nowych klientów.

- Estymując koszty kampanii musimy wziąć pod uwagę jaki będzie ostateczny cel, bo bez celu sprzedażowego ta kampania nie miałaby sensu. Nie będę podawał dokładanych liczb, bo to jest kwestia strategii firmy. Myślę, że kilka tysięcy klientów w miarę krótkim okresie czasu powinno zaakceptować nasze podejście, czyli dopasowanie produktu do ich potrzeb – ocenił Janusz Moroz, członek zarządu RWE Polska.

Nowa oferta RWE będzie miała charakter ogólnopolski. Jest adresowana przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, których na koniec 2009 roku było w Polsce, według danych przedstawionych przez koncern, blisko 3,9 mln. O jakie pieniądze energetyka gra w tym sektorze odbiorców wynika pośrednio z danych RWE. Pokazują one, że większość małych i średnich firmy płaci za energię elektryczną 500 -1499 zł miesięcznie. RWE Polska podała, że w 2010 roku sprzedała około 6,7 TWh energii elektrycznej wobec około 6,6 TWh w roku 2009
 
Dodane przez prakseda dnia kwietnia 08 2011 19:48:20 · 9 Komentarzy · 377 Czytań · Drukuj
 
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Louisroano
14/10/2017 22:25
Czesc wszystkim mam na imie Kacper 21 lat i jestem z Kolobrzegu. Na serwerze wisze od czasow tak zamieszchlych ze co tu gadac. Jestem milosnikiem cs 1. 6, cs jego, imetina, lola. Zajmuje sie budowanie
LLK
11/02/2011 10:06
Gratuluję strony i oczekuję aktualizacji. Pozdrawiam LLK
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.