Moja własna strona na serwerze tnb.pl (ustaw w panelu admina)
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Download
FAQ
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Użytkowników Online
Gości Online: 6
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 970
Najnowszy Użytkownik: lublin
NOWAK - DARMOZJAD
Kolejny w ostatnich tygodniach wypadek ocenia w rozmowie z portalem Stefczyk.info minister transportu, poseł PiS Jerzy Polaczek. Jak mówi, "bardziej niż kolejne zderzenie pociągów zaskoczyła go wypowiedź ministra Nowaka":

- Mówienie o zakładaniu kamer w kabinach maszynistów to nie jest odpowiedź na wyzwanie. To nic nie zmienia w sferze zapobiegania tego typu wypadkom w przyszłości.

Polaczek przypomina, że w ostatnich trzech miesiącach doszło do 3 poważnych wypadków kolejowych, za każdym razem były to zderzenia czołowe:

- Jednocześnie od końca kwietnia trwa konkurs, czyli casting na członków zarządu Polskich Linii Kolejowych. Konkurs, który rozpisano w środku sezonu budowlanego, i w sytuacji, w której ludzie PO w ciągu ostatnich 4 i pół roku wykorzystali niewiele ponad 1 proc. środków europejskich na modernizację kolei. Mamy również znaczące pogorszenie się standardów bezpieczeństwa w ostatnich latach, to chyba najbardziej zaniedbana dziedzina na kolei. (...) Mamy za to po raz kolejny nabór prezesów spółek - w tym PKP S.A. czy Polskie Linie Kolejowe, tym razem za wyjątkowo wysokie wynagrodzenia, w okolicach 60, 70 tysięcy złotych miesięcznie.

Zdaniem byłego ministra -chaos na kolei to wynik ostatnich 5 lat, czyli okresu lekkomyślnego zarządzania na kolei:

- Powtarzam do znudzenia prostą informację, na którą zwracają uwagę także sami maszyniści. Jeżeli orientacji w zmieniającym się jak w kalejdoskopie rozkładzie jazdy orientacji nie mają już nie tylko pasażerowie, ale także dyżurni ruchu, to ten fakt wiele mówi. Wystarczy spojrzeć, ile zostało z tego rozkładu, który został wprowadzony w grudniu w aurze sukcesu? Niecały miesiąc po jego wejściu w życie z ponad codziennych pociągów InterCity, już po miesiącu korekta dotyczyła około 190 pociągów dalekobieżnych. A rozkład jazdy powinien być bardzo stabilnym punktem odniesienia dla pasażerów, gospodarki, ale także dla samych pracowników kolei. To wszystko legło w gruzach.

Obawiam się, że najpoważniejszym efektem tych zmian w stylu kolesiostwa będą kolejne odejścia kluczowych ludzi ze spółek kolejowych. Tych ze średniego szczebla, na których to wszystko jeszcze się trzyma. Ci ludzie lada nie będą chcieli firmować tego procesu degradacji kolei.

W sumie, ocenia poseł, na kolei nie widać "jakiegoś sensownego kierunku działania":

- Widać postępujący stan rozprzężenia, złe zarządzanie, politykę PR-u, której podporządkowana jest cała aktywność, i brak zdolności do rozwiązywania elementarnych problemów. Można narysować za pomocą zaprzyjaźnionych agencji PR-owych, opisać je i nazwać "strategicznym planem", ale jak przychodzi co do czego, to obywatel nie może kupić na 3 tygodnie przez Euro 2012 biletów na Ukrainę, bo system nie działa. To tylko mały sygnał tego systemu dopracowania i nonszalancji.
 
Dodane przez prakseda dnia maja 28 2012 06:43:47 · 9 Komentarzy · 121 Czytań · Drukuj
 
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Louisroano
14/10/2017 22:25
Czesc wszystkim mam na imie Kacper 21 lat i jestem z Kolobrzegu. Na serwerze wisze od czasow tak zamieszchlych ze co tu gadac. Jestem milosnikiem cs 1. 6, cs jego, imetina, lola. Zajmuje sie budowanie
LLK
11/02/2011 10:06
Gratuluję strony i oczekuję aktualizacji. Pozdrawiam LLK
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.