|
Nawigacja |
|
|
Użytkowników Online |
|
|
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 970
Najnowszy Użytkownik: lublin
|
|
|
|
|
|
|
Dla tych, co nie czytali ksiazki "Zamach w Smolensku" |
|
|
1. Konsorcjum MAW Telekom wykonało remont Tupolewa bez przetargu.
2. Firma Polit Elektronik, która wchodzi w skład tego konsorcjum nie figuruje w rejestrze sadowym, mimo ze chwali się kapitałem wysokości 8 mln dolarów.
3. Szefem MAW jest negatywnie zweryfikowany oficer byłych WSI
4. Koszty remontu Tupolewa były wielokrotnie niższe od pieniędzy, które zapłacono MAW (20 mln dolarów). Za niewiele wyższą kwotę można było kupić nowego Embraeara.
5. Tupolew nie był chroniony podczas remontu w Samarze, a na jego pokład weszła... rosyjska ekipa TV.
6. Amerykański wywiad informował nas o tych nieprawidłowościach. Szyfrant, który odbierał te wiadomości zginał w tajemniczych okolicznościach
7. Przeprowadzona niezależnie przez polski i amerykański wywiad analiza fonoskopijna filmu wykonanego na miejscu katastrofy wskazuje, ze oddano tam strzały z pistoletów produkcji rosyjskiej. Zarejestrowane ludzkie glosy wskazują, ze strzelano do osób, które przeżyły katastrofę.
8. Amerykanie dysponują zdjęciami satelitarnymi wskazującymi, ze samolot wylądował względnie nieuszkodzony i dopiero po wylądowaniu rozpadł się na kawałki.
9. Analizy wykonane przez światowego eksperta od fizyki pędu, profesora Dębowskiego, zadają kłam tezom MAK. Przeciążenie nie mogło wynosić 100G, lecz zaledwie 2-3G. Potworne uszkodzenia (niektórych) ciał ofiar nie mogą być zatem skutkiem przeciążenia. Co więcej, uderzenie w brzozę, które miało wg MAK spowodować urwanie skrzydła i półbeczkę samolotu powinno, zgodnie z prawami fizyki, wyrzucić koronę drzewa na wiele metrów do przodu, tymczasem odłupana korona spokojnie zwisa sobie na brzózce. Poza tym, skoro samolot lądował na grzbiecie, to dlaczego kola i golenie podwozia są cale w błocie, jak widać na zdjęciach?
10. Analizy pirotechniczne wskazują, ze poparzenia ciał mogły być skutkiem eksplozji, a nie zwykłego pożaru
11. Kadłub samolotu uderzającego w miękki grunt z prędkością 300 km/h powinien ulec zgnieceniom, a nie rozerwaniu na strzępy. Zbadanie wraku łatwo pozwoliłoby ustalić, co było przyczyna destrukcji kadłuba.
12. Turbiny samolotu pozostały nienaruszone, co widać na zdjęciach. Jeśli piloci rzeczywiście wykonali "uchod", musieli rozpędzić silniki do 20 tys obr/min. Uderzenie tak rozpędzonego silnika w ziemie musi spowodować całkowite zniszczenie turbiny i rozrzucenie jej elementów na dużym obszarze.
13. Dane uzyskane przez polski wywiad (analiza billingów) wskazują, że jeden z urzędników rosyjskich, którzy pojawili się na miejscu katastrofy musiał otrzymać telefoniczna informacje o niej grubo przed godzina 8.41.
14. BOR nie zabezpieczał wizyty w Smoleńsku i nie zastosował procedur, których przestrzegano podczas poprzednich podróży prezydenta.
tcl |
|
|
Dodane przez prakseda
dnia kwietnia 20 2011 18:21:55 ·
9 Komentarzy ·
294 Czytań ·
|
|
|
|
|
|
Komentarze |
|
|
Dodaj komentarz |
|
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Oceny |
|
|
|
Logowanie |
|
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
|
|
|
|
Shoutbox |
|
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|
|
|
|
|