![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Nawigacja |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Użytkowników Online |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 970
Najnowszy Użytkownik: lublin
|
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
|
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
„Zasługi archeologów” |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Na koniec artykułu napisano:
Teraz dzięki raportowi archeologów wiemy, że śmierć tych osób musiała nastąpić w powietrzu. Najprawdopodobniej ciała tych pasażerów zostały wyrzucone z samolotu na skutek eksplozji, ZANIM rozpadający się kadłub dotknął ziemi!
Z kolei z notki blogera FYM'a dotyczącej tego samego tematu pt. "Archeologia powypadkowa" wynotowałem:
Do dziś bowiem nikt nie wyjaśnił, w jakim właściwie celu przeprowadzono jesienią 2010 tego rodzaju wykopaliska przy Siewiernym, rzecz jasna, pod czujnym okiem ruskiej prokuratury i - z tego co pamiętam - przekazując "stronie rosyjskiej" wszystko to, co skrupulatnie wykopano na wyznaczonym przez kolegów z Moskwy terenie. Czy przeprowadzono poprzedzającą te badania specjalistyczną kwerendę dotyczącą historii północnego wojskowego lotniska i jego najbliższej okolicy - choćby pod takim kątem, czy nie były tam składowane jakieś zezłomowane szczątki /.../ (Link), czy nie funkcjonowały tam jakieś wysypiska, oficjalne lub dzikie (tam był jeden wielki śmietnik (...) tych śmieci różnych, puszek i innych elementów było bardzo dużo - jak opowiadał przed ZP polski montażysta, który osobiście przedzierał się przez polankę samosiejek z kamerą Sony miniDV; Link) – a przede wszystkim, czy upewniono się, że przed laty nie doszło do jakiejś lotniczej katastrofy przy XUBS.
O tym, że do takiego zdarzenia doszło (najprawdopodobniej w 2001 r.) opowiadał przed trzema laty dla NDz, w lutym 2011 (Link) S. Wieriewkin, niegdysiejszy wysoki pracownik lotniska Moskwa-Wnukowo, powołując się na "człowieka z Siewiernego":
Skontaktował się ze mną człowiek z Siewiernego. Mówił, że tam często bywają niespodziewanie gwałtowne zamglenia, dokładnie tam, gdzie statek powietrzny podchodzi do lądowania. I co - stacja meteorologiczna w Twerze zobaczy te lokalne mgły w obszarze podejścia do pasa startowego - Wątpię. [NDz: No właśnie, bez tej mgły nie byłoby katastrofy"] - Tej dziwnej mgły. Człowiek, o którym wspominałem, powiedział coś dla mnie zagadkowego. 10 lat temu do lądowania podchodził na tym samym kursie Ił-76, z tego samego pułku lotniczego. I przed przyziemiem w dolinie położonej w obszarze podejścia nagle pojawiła się gęsta mgła. Samolot rozbił się. Gdy sprawa była badana, okazało się, że gdy w tej dolinie, czy raczej wąwozie, tworzy się gęsta mgła, w tym miejscu powstaje jakby dziura powietrzna. Dziób ostro pochyla się w dół i ciąg silników nie wystarcza, żeby znowu go podnieść. Samolot jeszcze leci, ale powoli jego pęd (siła nośna) gaśnie, maszyna zniża się. I zamiast podnosić się, leci się z coraz większym przyśpieszeniem do ziemi. Po tym dochodzeniu zostało wydane zalecenie, żeby we mgle nie przyjmować samolotów z tego kursu, tylko z przeciwnego.
Czy w Warszawie ustalono, kiedy dokładnie to zdarzenie miało miejsce, jaki miało przebieg, gdzie mogły zalegać szczątki po takim wypadku - nim wysłano polskich archeologów? Nie kto inny wszak, a prok. I. Szeląg z NPW zapewniał publicznie - tuż przed "smoleńską" archeologiczną ekspedycją, we wrześniu 2010 (a propos przywożonych z polanki samosiejek wykopalisk prywatnych) - że - nie każdy dostarczony kawałek blachy w rzeczywistości jest częścią Tu-154? (Link) ... tyle FYM.
Gdy ogląda się film Wiśniewskiego, kadr po kadrze - nie widać ciał w miejscach zaznaczonych czerwonymi kropkami przez twórcę mapki przytoczonej przez GP.
Wiśniewski kręci film życia i ciał nie widzi. Ambasador Bahr też nie. To pierwsi świadkowie... Zakładamy, że mowa cały czas o jednym miejscu... Owszem, na rzeczonym filmie dopatrzeć się można jednej leżącej postaci w walonkach nieopodal drzwiczek i "grupy blach przy i za drzewkiem" jeśli film nie jest sztukowany.
Tak więc , samolot jest, gorzej z ciałami 96 osób...
By utorować drogę dla teorii wybuchów nad polanką przy Siewiernym, trzeba by było najpierw obalić materiał filmowy nakręcony przez montażystę Wiśniewskiego. Przypomnę, materiał ten we fragmentach publikowano na całym świecie i przytaczany był jako koronny dowód na "katastrofę smoleńską".
Obraz ten utrwalił wiele sprzeczności (np powalone drzewa leżące obok siebie zalegają w przeciwnych kierunkach, drzewa samosiejki pod statecznikiem powalone są w kierunku wschodnim - tj. kierunku przylotu, a powinny leżeć w kierunku przeciwnym), zadziwia pustką, brakiem ciał ludzi, wieńców, foteli z przedziału pasażerskiego, w końcu brakiem burty z napisem Republic of Poland innej burty - lewej z 9 oknami, która także leży na płycie Siewiernego.
Szczątki samolotowe na filmie Wiśniewskiego układają się w pas na osi wsch-zach lub odwrotnie zach-wsch, ale od połowy polanki tzn od dwupiennej brzozy nie ściętej przez samolot lub spadające jego części (zależnie od koncepcji co żadnej z komisji nie zdziwiło) w kierunku północnym. W kierunku południowym od tego drzewa teren jest prawie czysty - poza leżącymi dwoma statecznikami i silnikiem nie ma tam nic. Mimo braku śladów katastrofy w tym pasie w okolicy gdzie stały wozy strażackie leżały ścięte drzewa.
Dotąd nie wyprodukowano samolotu, który potrafiłby tak się rozpaść w powietrzu - obojętnie z jakiego powodu, by spadając już w kawałkach mógł zamienić się w tzw. międzyczasie w inny samolot, lub nawet w dwa i jako takie opaść na ziemię.
Link
Warto przypomnieć wątek - mianowicie pilot Ił'a 76 po swych ewolucjach bliźniaczo przypominających te przypisywane rządowemu tupolewowi zameldował - "ZRZUT ZAKOŃCZONY". Dotąd tej kwestii nie wyjaśniono.
Wracam więc do puenty z artykułu o zasługach archeologów. Parafrazując GP:
... śmierć tych osób musiała nastąpić w powietrzu (Niekoniecznie). Najprawdopodobniej ciała tych pasażerów zostały wyrzucone z samolotu IŁ-76 na skutek otwarcia tylnej klapy, ZANIM wykonujący dziwne ewolucje rosyjski samolot dotknął ziemi i odleciał!
To jedna z możliwości... Równie dobrze ofiary mogły być przywiezione samochodem... chyba, że jest inne wytłumaczenie śladów kół wzdłuż wału leżącego po północnej stronie polanki.
Link
Link
Yurko |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
|
Dodane przez prakseda
dnia lutego 27 2014 08:18:16 ·
9 Komentarzy ·
13 Czytań ·
|
|
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Komentarze |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Dodaj komentarz |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Oceny |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
|
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Logowanie |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Shoutbox |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
![](themes/Executive/images/blank.gif) |
|