Moja własna strona na serwerze tnb.pl (ustaw w panelu admina)
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Download
FAQ
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Użytkowników Online
Gości Online: 5
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 970
Najnowszy Użytkownik: lublin
Fatamorgana kadłubowa - Hibernacja oficjalnego śledztwa
Może był koło czołgu, może wypadł z pasa i się zapalił, może w ogóle nie wyleciał, ale szacowne komisje kłócą się nie o ten samolot.

Ten o który się kłócą, jego fragmenty w tym sławetna burta z napisem "Rep of Poland" (prawy bok samolotu) i spory wybrzuszony fragment z boku lewego leżą na bocznej płycie Siewiernego pod budą w areszcie.

Skąd go tam przytaszczono i gdzie jest jego reszta (60%) do tej pory nie wiadomo.

Sytuacja jest więc kuriozalna i zaczyna trącić farsą w obliczu dramatu jaki spotkał nasz kraj i Rodziny "smoleńskie". Dlaczego nikt z mądrzejszych dotąd tego nie sprawdził?

Oto dowód:

posługuję się oznaczeniami z poprzednich analiz:

BURTA - Fragment C

Link

Stała na polance przy XUBS za rosochatym drzewkiem które ścięto. Fizycznie nie ma jej na płycie Siewiernego, choć na mapce satelitarnej została oznaczona nr. 71 (czerwony kontur na zdjęcia samolotu)

Link
Drugi fragment, fragment A mylnie kojarzony jako ten sam - leży na płycie Siewiernego; okna nie zwisają jak we fragmencie z polanki, ma też inną wielkość i kontur - ujęcie zewnątrz i wewnątrz:

Link

DWA RÓŻNE FRAGMENTY choć konstrukcyjnie z tego samego miejsca w samolocie.

Burtę A z fragmentem napisu Rep of Poland pochodzącą z lotniska wyskalowano i proporcjonalnie dopasowano do kadłuba samolotu -kontur niebieski, a burtę C konturem czerwonym, oba fragmenty częściowo pokrywają się:

Link

Żółtą zygzakowatą linią zaznaczono część wspólną obu fragmentów. Pochodzą zatem z dwóch różnych samolotów.

Inne porównanie, tym razem od wewnątrz:

Link

Tu także widać, że fragmenty A i C to całkowicie inne obiekty.

Link



Oba zespoły mylnie interpretują samolotowe szczątki.

=============

WNIOSEK

Samolot rządowy o numerze bocznym 101 nie spadł na polanę smoleńską. Fizycznie tam go nie było!

Wszystkie analizy oparte na danych MAK są do bani. Zmarnowano 4 lata. Na polanie smoleńskiej mieliśmy zatem do czynienia z barbarzyńską w swej formie inscenizacją. Na podstawie dostępnych dotąd materiałów trzeba stwierdzić, że brak tam było burt, które leżą na lotnisku Siewiernyj.

Powstają pytania:

- jakim samolotem poleciała Delegacja 10.04.2010 r.,

- czy tylko jednym?

- Dlaczego dotąd nie ma nie zmanipulowanego świadectwa w postaci czystych, nie retuszowanych zdjęć, czy filmu z Odlotu Delegacji?

- Kto widział wylot z Okęcia samolotu rządowego tupolew z nr bocznym 101?

Dotąd świadków brak. Zapisu filmowego lub zdjęciowego bez retuszy i ingerencji nie ma.

Publikowany filmik z wylotem (sylwetka samolotu już wysoko na tle ciemnego nieba, nagranie wykonane przed wschodem słońca lub późnym wieczorem Link, (...to są ostatnie zdjęcia ze startu tej rządowej maszyny, nikt nie przeżył...)

Dowodu wylotu - film, zdjęcia - po wschodzie słońca, czyli w okolicach godz. 7:00-7:30 - po prostu brak.

Dlaczego takiego materiału nie ma? Czy to tylko wina nie działającego monitoringu?

Kto widział uderzający w ziemię samolot rządowy typu tupolew 154M(B2) nr 101 ? w całości bądź w kawałkach?

Nikt.

Dotąd nikt taki się nie ujawnił...

Na czym więc opiera się Kłamstwo smoleńskie?

Na tym, że ktoś coś słyszał i na tym co podawały z każdą minutą i godziną media. Na tym co nakręcił montażysta Wiśniewski...( tu uwaga, z filmu wykorzystano widok statecznika z szachownicą do rozpowszechniania i na tym poprzestano). Także na treści sms od ministra Sikorskiego rozsyłanego urzędnikom państwowym (PO) jako instrukcja co mają mówić mediom:

- 1/ samolot rozbił się,
- 2/ na skutek błędu pilotów

To do momentu ogłoszenia Raportu MAK - a dalej - na treści tam zawartej. Następnie, czyli przez ponad 3 lata na opracowaniach komisji Tuska czyli Millera, obecnie Laska, będących produktem wtórnym raportu MAK.

Jak udowodniono powyżej, także na fałszywej interpretacji szczątków samolotu.

Hibernacja oficjalnego śledztwa postępuje powoli, ale skutecznie.

Link

Poniżej, na Burcie A z płyty Siewiernego przed umyciem i zamalowaniem: ślady opalenia i działania wysokiej temperatury oraz "podmalówek".

Link

Link

zobacz:

Link

Yurko

Rekonstrukcja burt tupolewa - tych najważniejszych -Link

Krótki Dodatek do rekonstrukcji - Link

Aneks do rekonstrukcji - Link
 
Dodane przez prakseda dnia kwietnia 15 2014 17:45:11 · 9 Komentarzy · 12 Czytań · Drukuj
 
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Louisroano
14/10/2017 22:25
Czesc wszystkim mam na imie Kacper 21 lat i jestem z Kolobrzegu. Na serwerze wisze od czasow tak zamieszchlych ze co tu gadac. Jestem milosnikiem cs 1. 6, cs jego, imetina, lola. Zajmuje sie budowanie
LLK
11/02/2011 10:06
Gratuluję strony i oczekuję aktualizacji. Pozdrawiam LLK
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.