Miliony złotych z pieniędzy podatników na kampanię wyborczą rządu?
Koszt produkcji spotu to 922.843,17 zł brutto. Koszt wykupu czasu antenowego to 6.210.283,33 zł brutto. Łączne koszty to 7.133.126,50 zł brutto.
Opozycja uważa, że klip ma charakter wyborczy i powinien być sponsorowany ze środków Platformy Obywatelskiej, a nie ze środków publicznych. Innego zdania jest wicepremier Elżbieta Sorry-Bieńkowska, która na premierze klipu w kancelarii premiera rzuciła do dziennikarzy: - "Państwo się nie cieszycie? Ja za każdym razem mam dreszcze jak to widzę. Mam nadzieję, że nie jesteście reprezentatywną częścią społeczeństwa".
Dodane przez prakseda
dnia kwietnia 23 2014 07:10:11 ·
9 Komentarzy ·
375 Czytań ·
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
Brak ocen.
Logowanie
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
Louisroano 14/10/2017 22:25 Czesc wszystkim mam na imie Kacper 21 lat i jestem z Kolobrzegu. Na serwerze wisze od czasow tak zamieszchlych ze co tu gadac. Jestem milosnikiem cs 1. 6, cs jego, imetina, lola. Zajmuje sie budowanie LLK 11/02/2011 10:06 Gratuluję strony i oczekuję aktualizacji.
Pozdrawiam LLK